Berserk Viki
Advertisement
Berserk Viki
E201-Interstice Creatures-Manga

Arayer'den birçok astral varlık.

Arayer (狭間の世界), Astral Dünya'nın Fiziksel Dünya ile birbirine karıştığı ve ölülerin öldüklerini anlamadıkları veya pişmanlıkla ayrıldıkları ve astral varlıkların yaşadığı sığ bir katmandır.[1] Cadı ve büyücüler gibi büyü kullanan bazı insanlar veya Guts ile Casca gibi Kurban Damgası taşıyan kişiler, Arayer'de bir varlığa sahipti ve burada yaşayan varlıklarla iletişime geçebiliyordu. Kafatası Şövalyesi de bu iki diyar arasında varlığını sürdürüyordu.[2]

Arayer örnekleri arasında beheritler tarafından yaratılan geçici çarpışma noktaları, Ruh Ağacının Köşkü'nün kurulduğu yer, Enoch Köyü yakınlarında Slan'ın kabus diyarı Qliphoth'un bulunduğu bir orman mağarası ve Skellig adası vardı.[3]

Büyük Astral Dünya Kükremesi'nden sonra fiziksel ve astral diyarlar bir araya geldi ve dünya çaplı Fantazya Arayerini oluşturdu.[4]

Sahne arkası[]

  • Arayer görünüşünün büyük oranda Fiziksel Dünya'dan oluştuğu söylenmektedir ve bu iki katman arasında farklılığı azaltmaktadır.
  • Bir "elflerin yolu" başka türlü habersiz olan bireylerin Arayer'i görmesini sağlamaktadır.[5]

Notlar ve referanslar[]

  1. Berserk, 24. Cilt, "Astral Dünya"
  2. Berserk, 13. Cilt, "Depar"
  3. Berserk, 27. Cilt, "Dalgaların Sesi"
  4. Berserk, 34. Cilt, "Yaratım"
  5. Berserk, 39. Cilt, "Büyük Gurular"

Şablon:Navkutusu/Metafizik

Advertisement