Berserk Wiki
Advertisement
Drużyna Jastrzębia
Jastrzabdruz
Dane
    Status
Aktywna

Członkowie: Guts Griffith Judeau † Pippin † Corkus † Rickert

Gaston †
    Przywódca

The Band of the Falcon była grupą najemników założoną przez Griffitha White Falcon. Odegrali kluczową rolę w kilku bitwach podczas wojny stuletniej, przede wszystkim w odbiciu fortecy Doldrey, będącej w posiadaniu Tudorów, dla Midland i zakończeniu stuletniego konfliktu. Następnie dowódcy bandy otrzymali szlachectwo.

Jednak po tym, jak Guts odszedł z zespołu, a Griffith spał z księżniczką Charlotte w chwili słabości, przywódca najemników został schwytany i torturowany na rozkaz króla Midland, a członkowie zespołu zostali zebrani, aby się nimi zająć przez armię Midlandii, a kiedy już uciekali, ścigali ich później. W ciągu roku liczebność zespołu drastycznie spadła, a Casca objął rządy lidera pod nieobecność Griffitha. Słysząc o trudnej sytuacji swoich byłych towarzyszy, Guts wrócił i pomógł zespołowi uratować Griffitha. Jednak okaleczony, okaleczony i zdemoralizowany po całorocznych torturach, Griffith aktywował swój Karmazynowy Beherit, wywołując Zaćmienie i poświęcając Band of the Falcon, w zamian za zostanie piątym aniołem Ręki Boga Femto. Podczas gdy Guts, Casca i Rickert przeżyli, większość członków została pożarta przez apostołów, w wyniku czego Band of the Falcon został nieformalnie rozwiązany. Następnie Rickert złożył hołd poległym najemnikom, czyniąc Wzgórze Mieczy ku ich pamięci

Przeszłość Grupy[]

The Band of the Falcon było pierwotnie bardzo skromnym zgromadzeniem złodziei, których pociągał charyzmatyczny, wojskowy geniusz Griffith. Jej pierwszymi głównymi członkami byli były górnik Pippin, utalentowany artysta cyrkowy, który został żołnierzem Judeau, były przywódca gangu złodziei Corkus, a później wiejska dziewczyna o imieniu Casca. Podczas obrony twierdzy zespół był świadkiem pokonania Bazuso przez młodego szermierza o imieniu Guts; Griffith, pod wrażeniem triumfu szermierza, postanowił wyzwać go na pojedynek, pokonując Gutsa i formalnie wprowadzając go do Band of the Falcon. Guts ostatecznie awansował na kapitana Falcon's Raiders, stanowisko, które zajmował przez ponad trzy lata, kiedy to zespół zasłynął jako „Grim Reapers of the Battlefield”.

Historia[]

Stuletnia Wojna[]

Ich siła przyciąga uwagę króla Midland, który werbuje ich do stuletniej wojny Midland przeciwko Imperium Tudorów, w której zespołowi ostatecznie udaje się odzyskać fortecę Doldrey dla Midland i zakończyć stuletni konflikt. Za ich wysiłki w wojnie król formalnie nadaje dowódcom Band of the Falcon szlachtę; Griffith zostaje podniesiony do rangi generała Białego Feniksa, a zespół jest formalnie pasowany na rycerza jako Rycerze Białego Feniksa z Midland. Jednak ich parostwo jest krótkotrwałe; podczas gdy plan zabójstwa Griffitha pozwala mu wyeliminować wszystkich jego wrogów politycznych, w tym królową, jego pierwsza porażka z rąk Gutsa, a także natychmiastowe odejście szermierza, powodują, że pogrąża się w depresji i impulsywnie sypia z księżniczką Charlotte. Ten akt, uznany za zdradę, skutkuje schwytaniem Griffitha i późniejszymi torturami na rozkaz króla, a także wygnaniem zespołu.

Ratowanie Griffitha[]

Po uwięzieniu ich lidera, a ich liczba spadła do mniej niż jednej piątej w ciągu jednego roku, członkowie zespołu znajdują się na skraju upadku, pomimo prawie równie zdolnego przywództwa Casca. Dopiero gdy Guts powraca, morale zespołu zostaje przywrócone, co pobudza tworzenie Griffith Rescue Squad i ich infiltrację Wyndham. Jednak zanim uratują Griffitha z Wieży Odrodzenia, był on torturowany do tego stopnia, że ​​stał się nieartykułowany i całkowicie upośledzony. Co gorsza, apostoł Wyald i jego Rycerze Czarnego Psa zaczynają ścigać bandę, wysłani przez króla Midland, aby ich wyeliminować, gdy wszystkie inne próby nie powiodły się. Udaje im się odeprzeć siły, ale ponieważ Griffith został teraz uznany za inwalidę, najemnicy nie są w stanie się radować - zmuszeni pogodzić się z podcięciem skrzydeł Białego Sokoła.

Zaćmienie[]

Po ucieczce przed resztą zespołu w niepilnowanym powozie, zdesperowany, udręczony Griffith aktywuje swój Karmazynowy Beherit i przywołuje Zaćmienie, przywołując w ten sposób Boską Rękę. Członkowie zespołu wkrótce potem zostają napiętnowani jako ofiary, zapewniając Griffithowi środki do przekroczenia jego człowieczeństwa i odrodzenia się jako ostateczny anioł Ręki Boga Femto. Tylko Guts i Casca przeżywają krwawą łaźnię, chociaż ich cierpienie przedłuża seksualne naruszenie tego ostatniego przez Femto. Powoduje to regresję umysłu Casci do umysłu niemowlęcia i mutację jej i nienarodzonego dziecka Gutsa przez nasienie Griffitha. Wściekły z powodu zdrady Griffitha, Guts poprzysięga zemstę swojemu byłemu przywódcy i wypowiada samotną wojnę Ręce Boga i ich apostołom. Ponieważ każdy członek nie żyje, z wyjątkiem Gutsa, Casci i Rickerta, który nie był obecny na Eclipse, zespół zostaje nieformalnie rozwiązany.

Pamięć Po Zespole[]

Rozdarty statusem ocalałego, Rickert oddaje hołd swoim poległym towarzyszom, tworząc Wzgórze Mieczy ku ich pamięci.

Legendarne wyczyny oryginalnej Band of the Falcon są wciąż świeże w umysłach wielu Midlandczyków. Po tym, jak Femto wciela się w postać Griffitha i wraz ze swoimi nowymi sługami apostołów zaczyna wyzwalać Midland spod okupacji Kushan, wielu Midlandczyków prosi go, by nazwał swoją rosnącą armię wyzwoleńczą na cześć pierwotnego zespołu.

Członkowie[]

Griffith: Lider Grupy

Guts: dowódca bandytów

Casca: dowódca jednostki, pełniący obowiązki przywódcy pod nieobecność Griffitha

Judeau †

Druzynapierscienia1

Pippin †

Corkus †

Rickert

Gaston: † Oficer wykonawczy Bandytów

Dante †

Błąd †

Riguel †

Dillos †

Kim †

Sam †

Advertisement