Berserk Wiki
Advertisement
Donovan
ドノヴァン
Donovan Manga
Profil
    Płeć     Status     Rasa
Mężczyzna
Martwy
Człowiek
    Przynależność
Banda najemników
Debiut
    Manga
???

Donovan był najemnikiem i podwładnym Gambino, który został zamordowany przez Gutsa po tym, jak ten zgwałcił go za 3 srebrne monety.

Wygląd[]

Donovan był potężnym, umięśnionym mężczyzną o ciemnej skórze i łysej głowie. Miał bliznę na lewym oku. Miał bardzo silną budowę i szerokie ramiona, z dużymi dłońmi i długimi nogami.

Osobowość[]

Donovan był arogancki i nie wahał się zabijać wrogów uciekających z pola bitwy. Był znanym pedofilem, jak pokazano, gdy gwałcił Gutsa, gdy był jeszcze mały. Nie okazywał skruchy w żadnym ze swoich działań i cechował się nadmiernym okrucieństwem.

Historia[]

Donovan zbliża się do Gambino po misji. Tej nocy Donovan wykonuje ruch. Chociaż Guts próbuje odeprzeć Donovana, nie może dosięgnąć miecza, a kiedy Donovan ujawnia swoją transakcję z Gambino, Guts zostaje szybko przygwożdżony i obezwładniony. Donovan mówi Gutsowi, że „dzieje się to cały czas w armiach”, a Guts dalej walczy, ale jest osłabiony z powodu uderzenia kolanem. Następnie Donovan ujawnia, że ​​​​zapłacił Gambino trzy srebrne monety, aby kupił go na noc, i przystępuje do gwałtu na dziecku. Jakiś czas później okazuje się, że Gambino sprzedał Guts, motywowany rosnącą urazą do młodego najemnika z powodu oskarżenia chłopca o śmierć Shisu i sposobu, w jaki trzymał się za sobą. Jakiś czas później, podczas misji z Gambino i jego ludźmi, Donovan uśmiecha się sugestywnie do Gutsa. Później Guts obserwuje, jak Donovan zabija maruderów z sił przeciwnych, po czym strzela mu w plecy z kuszy. Po wystrzeleniu kolejnego pocisku w otwarte usta Donovana, Guts podchodzi do Donovana i żąda odpowiedzi, kto go sprzedał. Następnie Guts wbija swój miecz w usta Donovana, zabijając go.

W wyniku napaści seksualnej Donovana, Gutsowi pozostał strach przed dotykiem innych ludzi, który będzie trwał do dorosłości, a także wewnętrzny konflikt dotyczący sprzedaży go przez Gambino. Wywołuje również retrospekcję wiele lat później, kiedy Guts uprawia seks z Cascą po raz pierwszy, w wyniku czego zostaje na krótko uduszona przez Gutsa.

Advertisement